piątek, 3 marca 2017

→Moja pielęgnacja←

Hej!

Ostatni post był o moim makijażu to teraz postanowiłam napisać wam nieco o mojej pielęgnacji. Nigdy nie przykuwałam większej uwagi do tego czym myję twarz, jak ją myję, nakładam czy nie nakładam kremu. Ostatnio nieco poczytałam o tym jak ważna jest pielęgnacja cery tłustej/trądzikowej. Czasem myłam nawet twarz zwykłym mydłem i osuszałam jakimś ręcznikiem do rąk. Boże... Dzisiaj pokażę wam tylko produkty nie tylko to twarzy, ale i do ciała, i do włosów. Zobaczycie tylko kilka produktów do twarzy o reszcie tylko napiszę. 

Jeszcze zanim przejdziemy do tematu wpisu napiszę wam jeszcze jak bardzo ważne jest nawilżanie cery tłustej. Ale przecież poco są nawilżać skoro ona i jak się nawilża sama tym swoim łojem, czy jak to się nazywa. I tu jest pies pogrzebany. Nasza skóra wytwarza coraz więcej łoju, bo czuje się wysuszona i wytwarza "kolejną porcję" tego czego nie chcemy. Nie wiem czy napisałam to logicznie i zrozumiale, ale gdy nawilżamy cerę to wypuszcza mniej łoju, niż gdy jej nie kremujemy. To tyle :)

             Garnier Czysta skóra
oczyszczający żel zwężający pory


Mój ulubiony  dotychczasowy żel do twarzy. Idealnie oczyszcza i matuje. No chociaż po żelu nie można się wiele spodziewać to minimalnie te zaskórniki usuwa, choć i tak lepiej niż te wszystkie super żelu z UNDER TWENTY, które też bardzo polecam. Super zapach takiego "ogórka", który zawsze ukoi moją cerę.


Nivea Creme


Niezastąpiony super krem z Nivea. Każdy z nas ma go w domu. Nie zapycha i super nawilża naszą cerę. Jedynym minusem tego kremu jest to, że skóra po nim zostaje tłusta, więc nie mogę używać go na dzień. Choć metalowa wersja jest o wiele ładniejsza to jest ona prawie 3 razy droższa.

Ziaja kuracja antybiotykowa


Ta są 3-4 próbki tego kremu, przelałam je do pustego słoiczka na krem mojej babci, Nie istotnie, dostałam w nim prezent na święta. Krem sprawdza się super. Redukuje wypryski, zaczerwienienia i małe zadrapania. Szybko się wchłania i nie zostawia tłustej warstwy po sobie. Wypryski zachodzą po nim po ok 3-4 dniach chyba, że są to giganty to do tygodnia będą na naszej skórze.

Avon Naturals Body Care
yogurt body shake


Ulubiony balsam do ciała. Super nawilża, jeszcze szybciej się wchłania. Przepięknie pachnie słodkimi czerwonymi owocami. Cudo na Ziemi! Nie będę się nad nim dłużej rozpisywać.

Odżywka do włosów z Pantene
do włosów zniszczonych


Odżywka bóstwo na ziemi. Te z Kallosa chowają się przy niej. Rozdwojonych końcówek nam nie zespoli, ale wygładzi idealni włosy. Nasze czupiradło jest po niej tak gładkie i tak cudowne w dotyku, że szok.

Czego używam jeszcze?

Olejku rycynowego na pryszcze
Pasty cynkowej na pryszcze 
Pomadki z Alerty na brwi i rzęsy ( z olejkiem jest za dużo roboty)
Maści z witaminą A na twarz i paznokcie

Z takich naturalnych kosmetyków to chyba wszystko 


17 komentarzy:

  1. Hej:) tak Jak ty mam problemową cerę z różnego rodzaju niespodziankami, niestety. W 100% potwierdzam, że nawilżenie jest podstawą (zwłaszcza przy cerze tłustej). Co do kosmetyków, które przedstawiłaś, to moim numerem jeden zdecydowanie jest odżywka od Pantene. Ta seria ołówków wraz z szamponem na moich długich włosach sprawdza się idealnie:) krem od Nivea to klasyk, idealny uniwersalny kosmetyk, zarowno do skóry rąk, Jak i ust:) No a o kosmetykach z Avonu nie mam co mówić, jestem konsultantką i kosmetyków mam duuuuzo:)
    Pozdrawiam
    marusitestowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytaj skład kremu Nivea. Wiem, ze brzmi to dziwnie ale jeśli masz cerę z problemami zamień Nivea na coś bezpieczniejszego 😮

    OdpowiedzUsuń
  3. Nivea i ziaja bez szalu. Polecam aplikacje cosmeticskaner bo duzo duzo pomaga

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kiedyś popełniałam takie straszne błędy w pielęgnacji (jeśli w ogóle tak to można nazwać) twarzy. Dzisiaj moja pielęgnacja wygląda bardzo podobnie, ale używam innych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również mam cerę problematyczną i polecam Ci pastę z ziaji z serii liście manuka :) spodobała mi się ta odżywka, a że moja mi się kończy to chyba wypróbuję tą :) Pozdrawiam http://nieidealnaaa4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nievea jest bardzo tłusta ! U mnie nie sprawdza się tak jakbym sobie żeczyła, ale garnier neibieski to hit od kilku lat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Krem nivea w niebieskim pudełeczku jest genialny, znajdziemy go w każdym domu! :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie myślałam w ten sposób ,,skoro mam tłustą cerę to po co mam ją natłuszczać" Ja właśnie też wolę kosmetyki do twarzy z under twenty. A co do nivey fakt każda ma ją w domu ale ja wolę do buzi kremy dla bobasków bo świetnie pachną i mam przyjemniejszą cerę. Miałam kiedyś też tą odżywkę do włosów i zapach również przypadł mi do gustu. Obserwuję :3
    http://okiemmoralnegoczlowieka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej 😚 Każda cera wymaga specjalnej pielęgnacji. Cera tłusta również potrzebuje nawilżenia ale czy krem Nivea Ci to da? Raczej nie i skład tego kosmetyku zachwycający nie jest... Jako posiadaczce cery tłustej, potrzebujesz czegoś, co silnie nawilży a jednocześnie nie będzie tłuste i obciążające. Dobrze się u Ciebie sprawdzą konsystencje kremowo - żelowe, np. Dermedic Hydrain 3 Hialuro, który ma właśnie taką konsystencję a w jego składzie znajdziesz wodę termalną, kwas hialuronowy czy mocznik (składniki silnie nawilżające). Serdecznie Ci go polecam a poczytać więcej możesz o nim tutaj ➡️➡️➡️http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,78755,hydrain-3-hialuro-krem-zel-ultranawilzajacy.html Aaaa co do mycia buzi to unikaj SLSów bo one owszem, może i zdzierają wszystko z buzi ale kosztem przesuszenia potem! I tutaj mogę polecić Tobie żel Ziaji z serii Liście Manuka ➡️➡️➡️ http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,68570,oczyszczanie-liscie-manuka-zel-myjacy-normalizujacy-na-dzien-na-noc.html Miałam go ale dla mnie był za mocny bo mam cerę suchą, jednak dla Ciebie będzie idealny. Pozdrawiam serdecznie! 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremu Nivea używam od razu po kąpieli, potem robię jeszcze jakieś rzeczy przez 2h i na noc nakładam maść z witaminą A, idealnie nawilża i rano moja buzia jest taka wygładzona.
      Co do żelu to używałam ten z ziaji jednak mnie uczulił znaczy nie wiem czy to było uczulenie, ale moja cera była jakaś dziwna ciągle była lekko różowa i o wiele bardziej się łuszczyła

      Usuń
    2. Patrycja - dobrze powiedziane. Lepiej sama bym tego nie ujęła.

      Usuń
  10. Mnie niestety po wszystkich produktach garnier wysypuje na twarzy jeszcze bardziej.
    Nivea towarzyszy mi od dziecka, polecam też bambino :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Musze sprawdzić kilka z podanych przez Ciebie kosmetyków, może i u mnie się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej! Ja ci powiem ze kiedys mialam ogromny problem z cerą pomogł mi wtedy żel z Biodermy Bioderma Sébium Gel Moussant żel oczyszczający do skóry tłustej i mieszanej naprawde szczerze polecam . Więkośc z kosmetyków które podałaś w poście stosowałam <3

    OdpowiedzUsuń
  13. z twoich kosmetykow, ktore wyzej przedstawialas, mialam szanse przetesowac jedynie ten balsam nawilzacjy ;) ogolem jestem ogromna fanka wszystkich kremow do ciala, ze wzledu na to, ze mam straaasznie sucha sktore- goraco polecam kosmetyki z the body shopa :))

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią, buuuziaczki! nowy post ;) http://justemsi.blogspot.com/2017/03/im-feeling-like-butterfly.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam tłustą cerę, za jakie grzechy! Może się mylę, ale wydaje mi się, że to najbardziej problematyczny typ cery. Do tego bardzo często posiadaczki tłustej cery pomijają nawilżenie wychodząc z założenia, że przecież cera i tak jest tłusta to po co jeszcze nakładać na nią coś nawilżającego. Sama kiedyś pomijałam nawilżenie i tylko wysuszałam skórę wszelkiego rodzaju żelami oczyszczającymi. U mnie też znajdziesz kilka postów o tym jak radzić sobie z tłustą cerą, niebawem pojawią się nowe artykuły, między innymi o czarnym kremie;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Trochę słabo z tą pielęgnacją skoro na cerę tłustą fundujesz sobie mazidło w postaci zwykłego nivea, które wbrew temu co piszesz zapycha skórę.

    OdpowiedzUsuń