wtorek, 28 lutego 2017

►Mój codzienny makijaż◄

Hej!


Dzisiejszy post będzie makijażowi. Nie wiem czemu pisze go dopiero teraz, bo zawsze chciałam mieć na blogu taki wpis. Zawsze lubię oglądać filmy makijaż-owe na YouTubie, więc czemu ja nie mam takiego napisać? 
Makijażową znawczynią żądną nie jestem, ale na tym co robię to moim zdaniem dobrze się znam. Nie robię jakiś  wielkich błędów makijażowych chyba, że robię to napiszcie mi to w komentarzach.
Nie maluję się mocno i nie uznaje makijażu, jako takiej tapety, która będzie idealna. Bez kosmetyków na twarzy czuję się tak samo, a nawet lepiej niż z, także akceptuję się w 100%. Te pryszcze i brak brwi też. Poranek od poniedziałku do piątku po umyciu twarzy zaczynam od brwi. Maja bez brwi wygląda bardzo śmiesznie, jak 11 letnia dziewczynka. Potem standardowo korektor, puder, rzęsy i koniec. 

1. BRWI

Brwi to kredka z wibo nr2


2. KOREKTOR I PUDER

Korektor to Avon true color medium (jest za ciemny kupię niedługo fair)
Puder to Miss Sporty So Matte (matowa cera przez max 3h)


3 RZĘSY I KREDKA 

Tusz to lovely Pump up 
Kredka nieznanej firmy na linie wodną górnej powieki


12 komentarzy:

  1. Makijaż bardzo delikatny, wręcz niezauważalny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele słyszałam o tym tuszu z Lovely ale jakoś nie mogę się do niego przekonać chociaż muszę Ci powiedzieć,że na twoich rzęsach wygląda obłędnie ! Pozdrawiam :* https://inaatii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglądałby lepiej gdybym zainwestowała w zalotkę :)

      Usuń
  3. Ładnie Ci z makijażem i bez :* Zazdroszczę :) Ślicznie malujesz brwi, podobają mi się :D
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż fajny, delikatny:)
    Ja osobiście zamiast tuszu ostatnio przerzuciłam się na rzęsy na pasku i szybciej i taniej mnie wychodzi a efekt mimo iż naturalny to 1000 razy lepszy :D

    http://bedziesz-miedzy-gwiazdami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. No i właśnie takie makijaże są najładniejsze -praktycznie niezauważalne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że robisz sobie tylko lekki makijaż i czujesz się w nim dobrze :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się prawie w cale nie maluję. :) Dobrze, że robisz taki lekki make up - wygląda to dość naturalnie. Ładna jesteś. Pozdrawiam ! Zapraszam do mnie: http://bylasobiepanda.blogspot.com/ lub/ i na bloga siostrzeńca mojego chłopaka http://bartollandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo delikatny makijaż, niezauważalny, ale dobrze, że czujesz się w Nim w porządku

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo delikatny makijaż prawie niewidoczny, ale to bardzo fajnie.
    Ja mascary z Lovely nie mogę używać, mam uczulenie na nią.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny i naturalny makeup :) Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie!

    Lubię takie delikatne i spokojne makijaże. :-)

    OdpowiedzUsuń