wtorek, 14 lutego 2017

Szybki przegląd tumbrla #love

Hej!

Tak wiem, że w tamtym tygodniu nie było przeglądu tumbrla, nie mam nic na swoje usprawiedliwienie. Byłam leniwa. Nie chciało mi się. Mogłabym napisać, że byłam zajęta nauka, ale nie byłam. W tamtym tygodniu nie zrobiłam prawie nic. Za to teraz piszę ten wpis w przerwie między nauką. Wszystkie państwa i stolice Europy... Niby takie łatwe, ale prawie nikt nie zna np stolicy Kosowa lub Serbii. W sumie ja też, ale uczę się. Chyba w nocy seriali nie będzie. Za to będzie mapa Europy. Znając życie opublikuje ten post jutro, czyli w walentynki. Kiedy ja będę w kościele na spotkaniu do bierzmowania, to wy będziecie czytać ten wpis. Super nie? Walentynki z Jezusem Chrystusem nabrały sensu. Niby śmieszne i wgl, ale w z drugiej strony to już nie. Tym bardziej, że 14 lutego mój tata ma 50 lat! Wow! staruszek... Na dniach wypuszczę pewnie wpis o moim prezencie dla niego. Nawet nie wiecie jak się stresuję, czy mu się spodoba. 

Co o walentynkach mówi wikipedia?

Walentynki (ang. Valentine's Day) – coroczne święto zakochanych przypadające 14 lutego. Nazwa pochodzi od św. Walentego, którego wspomnienie liturgiczne w Kościele katolickim obchodzone jest również tego dnia.

Co dla mnie znaczą walentynki?

Dla mnie, jako dla singla powinno być to smutny dzień. Zakochani w kinach, na ulicach wszędzie. Niby tak, ale przecież po co tracić jeden dzień w roku nad użalaniem się, ze nie mam chłopaka. O mój boże nie mam chłopaka, co teraz? Chyba nic.. Ludzie myślą walentynki  to jakiś, nawet moje przyjaciółki gadają prawie cały czas o tym. A co ubierzecie na dyskotekę walentynkową? A co potem będziemy robić? O boże nie mamy chłopaków będziemy smutne na zawsze. NO dobra to ostatnie to może już nie. Co ja będę robić po tym jak wrócę z kościoła to maseczka i gorąca kąpiel przede wszystkim. A potem co? Pójdę spać szybko i się wyspie w końcu













 Coś dla singli też jest ♥ 


Jak spędzacie walentynki?
Piszcie w komentarzach  

11 komentarzy:

  1. Ja uważam, że miłość powinno się okazywać każdego dnia w roku, a nie tylko w walentynki ;)
    www.mybloggingtravel.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie to wszystko napisałaś :) nie wiem dlaczego ludzie tak nienawidzą tego święta, a obchodzą te wszystkie inne takie bez sensu. Ale każdy ma swoje zdanie :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie radosne zdjęcia par <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja uwielbiam takie zdjęcia <3 Super propozycje! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dzisiejszy dzień nie spędziłam jakoś wyjątkowo, dla mnie to jest dzień jak co dzień. Jutro dzień singla, może jakoś go uczczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja swoje walentynki spędziłam przed kamerką z moim chłopakiem, który jest w trasie służbowej, ale już na dniach to nadrobimy! Super notka i zdjęcia. Zapraszam do mnie, a może akurat coś ci się spodoba i zostaniesz ze mną na dłużej poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Walentynki są dla mnie fajną okazją to obejrzenia kilku filmów, zrobienia sobie domowego spa czy po prostu odpoczynku. Też jestem singielką i nie widzę w tym nic złego :D
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że miłość powinno się okazywać każdego dnia, a nie tylko 14 lutego ;) Również jestem singielką i nie widzę nic w tym złego ;)
    Pozdrawiam i zapraszam: https://differentworldsofficjal.blogspot.com/2017/02/avon-1-maseczki.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zdjęcia. Ja mam chłopaka, ale mam wrażenie że to właśnie pizza mnie bardziej rozumie :D Masz racje, nie ma sie co dołować że się jest singlem. Wszystko ma swoje plusy :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja do Walentynek mam neutralne podejście. Wszystko trzeba obchodzić z głową. Sądzę, że to fajny dzień na spędzenie czasu z najbliższymi osobami i powspominanie miłych chwil. Niekoniecznie trzeba być w związku, aby kogoś kochać (np. mamę, przyjaciółkę, siostrę).

    Obserwuję :)
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. A u mnie nie ma co się chwalić :)
    Już nawet nie pamiętam ...;D
    Miłego dnia!! Zachęcam do obserwowania :) - obserwuje - jestem 100 obserwatorem :)
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń