wtorek, 7 marca 2017

0 problemów skórnych za 9 złotych?

Hej!


Ostatnio na snapie kosmetykisnap pewna dziewczyna mówiła o pielęgnacji skóry tłustej, problematycznej i o tym jak wyleczyła trądzik. Dowiedziałam się, że jednym najpowszechniejszym błędem jest mycie twarzy dłońmi. Tak dłońmi. Dlatego od razu pojechałam do rossmana, aby kupić najtańszą szczoteczkę silikonową. Do tych z włosiem nie mogę się "przebić"? Boję się, że włoski będą twarde i szorstkie co tylko pogorszy stan mojej skóry. Dlatego zakupiłam na początek zwykłą silikonową szczoteczkę do twarzy. Strasznie bałam się, że silikon będzie haczył o moją skórę. Osoby z tego materiału case znają mój ból. Czy szczoteczka przekonała mnie? Czy to prawda, że lepiej się nią myje twarz?

Co obiecuje producent?

  • Skutecznie usuwa zanieczyszczenia i odblokowuje pory. Dzięki wyjątkowo miękkim i gęstym silikonowym włosiem twoje ulubione produkty pielęgnacyjne lepiej się wchłoną. 
  • Wykonana z miękkiego włosia, oczyszcza skórę twarzy z zanieczyszczeń i delikatnie masuje poprawiając ukrwienie skóry.
  • Przeznaczona do demakijażu i peelingu twarzy z użyciem kosmetyków.
  • Poręczna, w idealnym rozmiarze , nawet w podróż.

Jak jest naprawdę? 

Szczoteczka jest wykonana z miękkiego i dobrej jakości silikonu. Nie szarpie po skórze, ogólnie to jest bardzo przyjemna w dotyku, szczególnie na mokro. Masaż nią jest bardzo przyjemny i delikatny. Po zdaniu "skutecznie odblokowuje pory" liczyłam na niego więcej, jednak poszczególne zaskórniki znikają. Szczoteczka bardzo dobrze radzi sobie ze zmywaniem makijażu twarzy, na oczy boję się używać. Faktycznie kremy się lepiej wchłaniają. Jedynym minusem jest to, że ciężko ją domyć z takich małych brudków. Silikon jednak trzyma je mocno.




A wy jam myjecie twarz?



20 komentarzy:

  1. Ja osobiście nie słyszałam jeszcze o nich ale mam wrażliwą skórę i boję się jej używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście dłońmi, ale wypróbuję ją. Może zdziała cuda. :>
    Dermatolog powiedział mi tak: Ze skórą na twarzy trzeba delikatnie - żadnego wyciskania. Jeśli konieczne, to przez chusteczkę. Myć wieczorem mydłem dla dzieci a rano tylko woda. Nie korzystać z kosmetyków ze spirytusem :D
    Niewiele dało :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na szczęście mam cerę normalną i praktycznie żadnych problemów nie mam ;) tak, tak jestem szczęściarą hehe. Myję twarz rękami i żelem z ziaji. Pozdrawiam :)
    https://nati-jest-fit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. też planuję zakup :) ponoć soniczne szczoteczki są świetne :)
    http://upadle-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam taką szczoteczkę i jakoś nie jest to mój must have. Myślę, że spokojnie dałabym sobie radę bez niej :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam również tą szczoteczkę i myślę że jest jak najbardziej w porządku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba muszę zacząć używać takiej szczotki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jest to idelane dla osób dla tych które mają skóre wrażliwość lub słoność do trądziku,


    zapraszam do mnie : https://www.instagram.com/eskucinska/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja myje twarz zawsze dłońmi , o takiej szczotce nigdy nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja myję twarz dłońmi, a czasami dodatkowo używam kosmetyków do Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właściwie to pierwszy raz słyszę o tym wynalazku ale z moją suchą, wrażliwą skórą chyba jednak bałabym się o dodatkowe podrażnienie

    OdpowiedzUsuń
  12. myję twarz wacikami na które nakładam peeling ale taka szczoteczka na pewno sprawdzi się lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. o szczotce słyszałam, ale nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny gadżet, z chęcią bym ją przetestowała :) Wydaje się być przydatna do demakijażu
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również kupiłam szczoteczkę silikonową w Rossmanie, ale wygląda nieco inaczej. Niestety masowanie nią twarzy nie jest najmilsze, dlatego używam ją 3 razy w tygodniu z rana jako lekki peeling, by odświeżyć buzię. Preferuję jednak gąbki Konjac :)
    Fajnie jednak, że wspomniałaś o takim sposobie pielęgnowania buzi, dlatego zostawiam obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam podobną i używam 1-2 razy w tygodniu gdy chę mocniej oczyścić twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przepadam za takimi szczoteczkami, nie jest to nic miłego.

    https://agrafka-blog.blogspot.com/
    Pozdrawiam, A.

    OdpowiedzUsuń
  18. I've never heared of those before :P I don't really feel like that's necessary

    Would you like to follow each other? Please let me know on my blog :)
    www.infashionchains.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja myję twarz wodą... I mam nadal ładną twarz... ;-)♥

    OdpowiedzUsuń