niedziela, 20 listopada 2016

Jak zaoszczędzić trochę pieniędzy?

Hej!

 Wiem, że trochę czasu nie było mnie tu. Są 2 opcje czemu nie było wpisów-pierwsza porwali mnie i druga-wyjechałam na Alaskę. Jest też trzecia hipotetyczna opcja, ale taka która nie ma prawa się wydarzyć. Miałam tak słaby internet przez pogryziony kabel przez chomika. Wracając do tematu posta. Chcę wam dzisiaj napisać wpis, w którym dowiecie jak zaoszczędzić trochę pieniędzy na prezenty dla bliskich lub na lepsze jakościowo rzeczy. 




♥Zanim coś kupisz, przemyśl czy naprawdę tego potrzebujesz, bo czy na prawdę potrzebujesz kolejnej bluzki? Przemyśl to dobrze.

♥Na zakupy weź tylko tyle, ile dana rzecz kosztuje. Żeby Cię nie kusiło na zakup kolejnych rzeczy.

♥Nie kupuj rzeczy tylko dlatego, że są w promocji. Cena wydaje się kusząca, ale jednak lepiej mieć to 30 zł w kieszeni niż wydać na czapkę, której nie będziesz nosić.

♥Jeśli kupujesz coś konkretnego to nie zapomnij sprawdzić ceny w internecie. Czasem cena produktu i dostawy jest kilka razy tańsza niż zakupy w stacjonarnym sklepie. 

♥Jeśli kupujesz produkty do organizacji lub jakieś maseczki, sprawdź czy jest na nie diy. Warto posiedzieć kilka minut i samemu coś zrobić niż kupować gotowce.



A jak zainwestować zaoszczędzone pieniądze? 

♥Dla tego, że zbliżają się święta ja  zaoszczędzone pieniądze przeznaczam na prezenty dla najbliższych. Wiem, że od nich również też coś dostanę, wiec warto sprawiać innym radość.  

♥Załóż skarbonkę (ważne żeby nie była otwierana) i wrzucaj do niej wszystkie zaoszczędzone pieniądze, takie jakie dostaliście na jakieś uroczystości lub takie jakie znależliście na ulicy ( Te grosze też)


Mam nadzieję, że pomogłam. 
Jak oszczędzacie  pieniądze? 
Piszcie w komentarzach :) 

8 komentarzy:

  1. Mi oszczędzanie pieniążków wychodzi nieźle :)

    https://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe rady

    skomentowane, teraz tym https://skucinskae.blogspot.com/2016/11/etui-polska.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne sposoby! Na pewno się przydadzą.

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dzięki Bogu potrafię zaoszczędzić:D Pozdrawiam!

    http://aleksandra-jakuta.blogspot.com/2016/11/iphone-mix-teledysk-podsiado-angaze-tv.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobre rady, a szczególnie ta z braniem tyle pięniędzy ile wie się, że chce się wydać. Ja tak robię i się sprawdza :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny wpis kochana! <3 Obrazki mega kuszące hehe :D My często wydajemy pieniądze na tzn. ,,byle co,, i później żałujemy :/ Ale teraz odkładamy tak jak ty na prezenty dla najbliższych ;) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe porady :D Przydadzą się !

    OdpowiedzUsuń