czwartek, 28 lipca 2016

Moje sposoby na wakacje

Choć połowa wakacji już za nami przychodzę do Was z wpisem na temat tego wspaniałego czasu, który chcemy wspominać przez następne 10 miesięcy nauki.

1. Wspólny wypad nad wodę!
Każdego lata zdarzają się takie dni, kiedy upał nie daje żyć. Wtedy z pomocą przychodzi nam jezioro, morze czy basen na podwórku. Zbierz ekipę  i biegiem do wody. Wiele akwenów oferuje wypożyczenie kajaku, łódki lub rowerka wodnego. (koszt 10-30zł za każdą godzinę)
zdjęcie NIE jest moje.


2. Planuj czas!
Tak wiem, każdy chce mieć jak najbardziej spontaniczne wakacje, ale nie zaszkodzi zrobić listę. Każdego wieczoru piszę, co chce zrobić następnego dnia obejrzeć film, kąpać  eis nocą w jeziorze czy po prostu odpocząć.

3. Pokochaj mrożone herbaty!
Wakacje=lato=nieznośne temperatury Jeśli taka pogoda ma się utrzymać do końca lata, to trzeba schładzac organizm od środka. Tu z pomocą przychodzą herbaty-smaczne kolorowe i zdrowe napoje kazdemu umilą czas na balkonie lub tarasie. Moja ulubiona BERRY HIBISCUS do zrobienia też w domu!
zdjęcie mojego autorstwa
3. Zaczniij oglądać serial!
Uwielbiam oglądać seriale, więc kiedy mam 2 miesiące dla siebie muszę coś oglądać. Czasem się cieszę, że pada deszcz mogę wtedy bez wyrzutów sumienia leżąc cały dzień przed komputerem. Warto ustawić sobie limit max 5-6 odcinków dziennie. Moje perełki: Inna, Faking it i ukochana Gra o tron.

5. Znajdź pracę! 
Wiele firm poszukuje uczniów i studentów na "wakacyjną" pracę min. restauracje i bary
Sama praca nie wymaga często wiele wysiłku , a kilka groszy zawsze wpadnie.

6.Wyjedz gdzieś!
Choć wiem, że nie każdego  stać na wakacje w Hiszpanii lub Grecji warto pojechać chociaż pod namiot z przyjaciółmi. W tym roku wyjeżdżałam często na południe dlatego tak długa przerwa w blogowaniu( wpis z podróży niebawem) 

A wy jak spędzacie wakacje?
Pochwalcie się w komentarzach :)


2 komentarze:

  1. Mi udało się wziąć urlop i dzieki temu zwiedzilam Amsterdam i Szwecje.

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja non stop piję mrożone napoje, oglądam seriale, byłam nad morzem, mogę uznać wakacje za spełnione :D
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń