czwartek, 27 lipca 2017

New style New me

Hej!

Tak jak w tytule wpisu jest napisane, chcę zmienić styl ubierania. Całe gimnazjum ubrałam przypadkowe ubrania. Wcale do siebie nie pasowały, chociaż nie czasem udało mi się coś ładnie zgrać. Teraz chcę być świadoma tego co zakładam na siebie. Z miesiąc będę już licealistką, chcę żeby ten nowy rozdział faktycznie był inny. Tym razem będę wyglądała jak przystało na 16 latke, która ma swój własny indywidualny gust. Inspiruję się wieloma osobami jak np. Helena Maria lub Lila Janowska. Nikogo nie kopiuję jestem jedna, jedyna w swoim rodzaju. Poniżej macie kilka ubrań, które zagoszczą w mojej szafie. Oczywiście nie kupię ich wszystkich. Od dzisiaj rozpoczynam swoją wielką lumpeksową przygodę. Przecież muszę wymienić połowę mojej szafy, nie ma tyle pieniędzy.


 Klik    Klik   Klik







14 komentarzy:

  1. Zatem czekam na Twoje zdjęcia w nowym stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekma na Ciebie w powyższych kreacjach.

    OdpowiedzUsuń
  3. W lumpeksach, można znaleźć dużo "perełek", nawet ubrań z wyższej półki, powodzenia w tworzeniu nowej garderoby! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz całkowitą rację, ubrania w galeriach są piekielnie drogie. Jednak mnie to nie przeraża i udało mi się wymienić całą garderobę, włączając w to marki takie jak Ralph Lauren, czy Versace. Może to dlatego, że mam bzika na ich punkcie i oszczędzam pieniądze jak szalona.
    Pozdrawiam,
    Aleksandra Drążek

    aldrazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja koleżanka ubiera się w używanej odzieży i jestem w szoku, jakie potrafi dorwał firmowe perełki. Nie ma co lekceważ ich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na Ciebie w powyższych stylizacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne ciuszki :) Podobają mi się ostatnie jeansy, są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się ubrania w takim stylu, a najbardziej chyba spodobała mi się ta żółta bluza :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. W lumpeksach można upolować parę fajnych rzeczy :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też po wakacjach idę do pierwszej liceum. Przyznam, że jestem podekscytowana, bo wybrałam miasto oddalone kilkadziesiąt kilometrów od mojego miejsca zamieszkania. Do nowej szkoły nie wybiera się ze mną żadna osoba, którą znam. Jestem do tego pozytywnie nastawiona, ponieważ nie mam problemów z nawiązywaniem nowych znajomości. Zaczynam zupełnie nowy etap w moim życiu. Myślę, że będzie ciekawie. :) A co do tych ubrań, wybrałaś fajne rzeczy. Powodzenia w tworzeniu nowej garderoby!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa jak będziesz Wyglądała w tych ciuchach i w nowym stylu! Na pewno będzie ci pasować i trzymam kciuki żebyś znalazła swój styl i kroje pasujące do twojej Figury! Mam nadzieje, ze bedziesz sie czuła w nich dobrze i wygodnie oraz pięknie. Wybralas super ciuchy! Buziaki

    Caiawichowska ✨oddaje obserwacje✨

    PinkyPromiseGang 👈🏻oddajemy obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne postanowienia, powodzenia w odświeżaniu garderoby :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Great post dear!You have a nice blog
    I follow you can you follow me back?

    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    OdpowiedzUsuń