sobota, 3 grudnia 2016

Niedostrzegani artyści

Hej!

W dzisiejszym poście chcę wam przybliżyć temat artystów (ja się skupię chyba na piosenkarzach), którzy mają wiele dobrych dzieł na koncie jednak nie są na tyle dostrzeganiu na świecie. Oczywiście większość z nich jeździ po świecie na koncerty. Jednak kiedy o nich mówię przy znajomych to nikt ich nie kojarzy. Wielu z nich obserwuję bacznie i bardzo podziwiam.


Robbie Willams

Wielu z was pewnie myśli, że już umarł. Jednak przypominam umarł Robin Willams. Jedna litera, a tyle zamieszania. Powinniście go kojarzyć z wielu piosenek. Takich jak Angels lub Rock DJ. Ostatnio wydał już kolejną płytę, która ma kilka cudownych piosenek. Robbie grał już w Polsce (2015r) teraz w połowie wakacji odbędzie się kolejny tym razem w Warszawie. Osobiście bardzo chciałam pojechać jednak mój budżet na to nie pozwala. Robbiego znałam od zawsze może dlatego, że moja siostra za nim strasznie szaleje. Do dziś pamiętam ten plakat na jej drzwiach, którego nie można było ściągać nawet jak była kilka miesięcy na studiach.






Zabili mi żółwia 


Zespół poznałam nie dawno. Z tego co wiem to zawiesili swoją działalność. Nie wiem o nich za dużo jednak mają kilka cudownych piosenek.





Zuzanna Borucka

Choć większa część osób penie ja kojarzy i zna, nie przez przypadek jest tutaj. W niedawnym czasie jej kanał obrócił się o 180 stopni, z dawnej słodkiej Banshee stała się szczera dziewczyna, która wie czego chce. Jej kanał ma ponad 800 tys subskrypcji. Razem ze swoim chłopakiem Igorem również youtuberem tworzy cudowne filmy. Przykłada się do scenografii, które są jej mieszkaniem. Zuzia bardzo kocha przyrodę co powiedziała w swoim filmie o globalnym ociepleniu. Temat nie jest zachęcający jednak dziewczyna dobrze w nim gada. 




Macedemian Girl

Blogerka polska z niezwykłą "azjatycką" urodą. Uwielbia kolory co widać na niej. Jej codzienne stylizację czasem aż rażą oczy, oczywiście w pozytywny sposób. Zawsze skryta w cieniu Maffashion i Jessicy Mercedes. Rozgłos przyniósł jej program Agent Gwiazdy, w którym dotarła aż do finału. Zawsze szczerze i otwarcie mówi o polskich gwiazdach. W każdej sytuacji lub stylizacji szuka pozytywów, bo jest nieuleczalną optymistką. 




Dawid Podsiadło 

23 letni muzyk, który wygrał X factor. Dawno porzucił "wygląd" chłopaczka z talent show. Najczęściej możemy go dostrzec w spokojnych, ale wyrazistych utworach. Wydał już 2 płyty, które okazywały się hitem. Jestem w posiadaniu jego pierwszego krążka. Jego charakterystyczną częścią ciała są bardzo kręcone włosy. Później do włosów dołączył jeszcze wąs. Nieco tajemniczy i spokojny, ale na koncertach wulkan energii.




To jest już koniec posta jednak chciałabym jeszcze dodać tutaj reklamę allegro, która mnie wzruszyła do reszty. Choć nie jest ona w ogóle związana z tym co widzieliście wyżej. Mam nadzieję, że nie wywoła takiego wzruszenia jak u mnie. :D

4 komentarze:

  1. uwielbiam Zuzannę, cudowna osobka z ciekawymi filmikami! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! Bardzo lubię muzykę pana Podsiadło ;)
    kpelinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś po zmianie Zuzanny ją polubiłam jakoś nie przepadałam za tamtą osobą :D Ciekawy post :D
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
  4. Zuza jest świetna, taka prawdziwa! :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń